Alla inlägg under juni 2014

Av louise T - 30 juni 2014 05:15

En helt ljuvlig morgon på trappan med en kopp kaffe å cigg! :D underbara måndag ;) hehehe ska åka å fiska me min syster så jag hoppas att hon e vaken eller snart iaf så jag inte gått upp så här tidigt i onödan för de va ganska jobbigt att dra sig upp ur sängen idag :D kramkram

Av louise T - 27 juni 2014 13:16

Skrev precis ett långt inlägg men när jag skulle lägga till bild så bara försvann allt :( skit blogg! :D ja men ja skrev väl ungefär att det åskar lite smått idag oxå, dock inte lika mycket som igår :)

Igår fick jag även en beställning på en kaka av min far..så han åkte iväg å handlade å en timme senare stog där en kolakladdkaka i kylen ;) blev asbra men alldeles för söt :p förstår inte meningen med att ha kola på en kladdkaka men de va ju det han ville ha så ;) har ju jordgubbar hemma som ja fixade i natt :D så ska nog ta en bit kaka sen å toppa med jordgubbsgrädde ;)

Ha en fin dag så hörs vi! :D

Av louise T - 27 juni 2014 00:19

Svinkallt ute..kan inte tro att de e sommar :/ men halva kylen full me jordgubbar så går de ändå inte att missa ;) å jag ska fiska i helgen har ja bestämt! :D å nästa vecka ska ja försöka träffa en väldigt fin person :)
Ska försöka laga min el cigg oxå å dra ner på rökningen..nu får de liksom fan vara nog me dom här utgifterna för ciggen :p har ju oljer hemma för ett helt år så blir mycke billigare å skadar ej hälsan! höhöhö usch nu ligger ja här å filosoferar högt igen men de måste man få göra ibland :)
Nattinatti :D

Av louise T - 25 juni 2014 23:35

Måste bara ta upp en sak till! Mode?
Jag personligen hatar mode i alla dess former. Hörde när ja va ute idag en ung tjej som köpt jeans för 2,5 lax :p sjuuukt! Skulle aldrig våga ha på mig ett par sånna byxor om ja ens skulle ha råd te att köpa jeans för den summan så skulle ja typ ramat in dom hehehe okej kanske inte riktigt men nej usch tycker de finns så mycket andra sköna kläder att ha på sig som inte e mode...

Finns ju 10000000 bloggar som handlar om mode..usch ja spyr på alla dom bloggarna :D ooobs ej dom som skriver de för de personerna har ja inget emot!!! Bara själva modet ;)
Lixom ullared å tradera is tha shit ;)
Puss

Av louise T - 25 juni 2014 23:23

Halloj eller borde jag säga gokväll? :)
Befinner mig i skåne just nu hemma hos mina föräldrar då jag hade planer på att dra te hamnfesten ikväll så tog ja tåget hit. Planerna blev dock förstörda så nu ligger jag här å lyssnar på regnet som emellanåt smattrar på rutorna samtidigt som snarkningar hörs mellan rummen :/
Kan verkligen inte sova just nu, sov dåligt i natt oxå så jag borde ju vara trött.. aja får försöka lägga mig ner på kudden å göra ett försök te att somba :)
Nattinatti hajhaj

Av louise T - 24 juni 2014 17:37

Hittade lite tid till å skriva några rader här igen. Har lixom haft fullt upp :D haha ja de kan väl disskuteras :P nej men gårdagen var ganska full av resande faktiskt..köra hit å dit å hit å dit.. ja jävlar de va jobbigt :D och ja håller nog på å bli sjuk oxå..ont i halsen å problem me mina jävla öron igen...jupp har alltid haft problem me dom de senaste åren, kan inte ens räkna upp alla problem ja haft me dom :D aja vi höres! heheheheheheheehehehehe

Av louise T - 23 juni 2014 01:33

Jag har ingen som helst aning om hur man sköter eller skriver en blogg men då jag har alldeles för mycket fritid så tänkte ja att man lika bra kan sysselsätta sig me nånting iaf :D Yes ja har sommarlov just nu...så tänker ni säkert jaha har kärringen inga vänner eller? :P njae typ inte.. umgås me ytterst få personer som står mig nära hjärtat och man behöver nog en tung jävla nyckel i guld om man ska få komma in där ;) hehehehe skämt å sido. väldigt få personer som orkar med mig ibland :D men jo några vänner har jag nog skrapat ihop ändå.

Så jag tänkte oxå att ibland kan ja bli väldigt jobbig, gnällig eller mycket att disskutera..äsch vafan kan lika bra skriva blogg :D får se hur länge jag pallar dock...blir lätt uttråkad :P


Borde sova vid detta laget..ska upp igen om fyra timmar å kolla in elgigantens sommarrea. Sedan e de dags för mig att dra mig hemåt, har bott hos mina föräldrar i några veckor då jag som sagt har lov..men de har ja redan nämnt så de va ju inget nytt ;) yesyes nej ingen jävla aning om va ja håller på me just nu med de här bloggeriet :D höhöhöhöhö

Nej får ta å sova nu tror jag faktiskt..ha en underbar natt så ska jag nog se till att vi hörs.


HEJSVEJS! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsanhoppsan...

Jag får ta och presentera mig som louise den här härliga dagen. Har ingen aning om varför jag startat blogg då jag bara e en person i mängden. Yes jag är en 20 åring i fina blekinge. Men är skåning i hjärtat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards