Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

de va det de

Av louise T - 25 juni 2014 23:23

Halloj eller borde jag säga gokväll? :)
Befinner mig i skåne just nu hemma hos mina föräldrar då jag hade planer på att dra te hamnfesten ikväll så tog ja tåget hit. Planerna blev dock förstörda så nu ligger jag här å lyssnar på regnet som emellanåt smattrar på rutorna samtidigt som snarkningar hörs mellan rummen :/
Kan verkligen inte sova just nu, sov dåligt i natt oxå så jag borde ju vara trött.. aja får försöka lägga mig ner på kudden å göra ett försök te att somba :)
Nattinatti hajhaj

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise T - 8 juli 2014 12:13

Mullrar ute..inte alls roligt! Pappa ska snart dra te jobbet å här lär ja sitta helt själv :p hatar att va själv hemma när de åskar..är väl för att de slog ner i huset en gång..såg gnistor på övervåningen..dagen efter fick vi reda på att ledningarna ...

Av louise T - 8 juli 2014 00:26

Måste bara tipsa om en film! Waitress. Mycke bra film faktiskt :) handlar om en tjej som blir på smällen av hennes idiotiska man. Hon vänstrar sen med hennes doktor å bakar massa pajer mellan värven..värd att se :D ...

Av louise T - 7 juli 2014 23:22

Har tydligen kommit ifrån den här bloggen lite..som sagt tröttnar lätt :P men ibland kan de va ganska skönt å skriva av sig lite... vet inte riktigt va ja ska skriva egentligen så många tankar å funderingar ja inte orkar prata med folk om. Liksom j...

Av louise T - 1 juli 2014 17:51

Så sjukt trött idag... Blev precis påmind om varför ja flyttade hemifrån...jävla tjaffs å skrik hela tiden..orkar inte lyssna mer på skiten. Menmen här ska ja va ett tag så bara stänga öronen å låta dom hålla på. Tur man har ett eget ställe å dra t...

Av louise T - 30 juni 2014 05:15

En helt ljuvlig morgon på trappan med en kopp kaffe å cigg! :D underbara måndag ;) hehehe ska åka å fiska me min syster så jag hoppas att hon e vaken eller snart iaf så jag inte gått upp så här tidigt i onödan för de va ganska jobbigt att dra sig upp...

Presentation

Hejsanhoppsan...

Jag får ta och presentera mig som louise den här härliga dagen. Har ingen aning om varför jag startat blogg då jag bara e en person i mängden. Yes jag är en 20 åring i fina blekinge. Men är skåning i hjärtat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards